Juni ~ en duft af pæoner & hyldeblomster i min have ~ salat & kartofler på vej i køkkenhaven ~ de første jordbær klar til nydning ~ gøgen der kukker i baggrunden ~ juni er en skøn tid :-)
Efter min tur til Nord-Sverige, er jeg begyndt at tegne/male mere fra min hverdag. Det er super hyggeligt, og kan varmt anbefales, hvis du ønsker at komme mere igang med at tegne & male. Der er altid idéer at hente fra de små hverdagsting, og jeg synes også, det hjælper én med at iagttage mere; værdsætte mere og leve mere i nu'et ....... i mange år har jeg lavet taknemmeligheds-liste hver evig eneste dag i en notesbog, og det har jeg tænkt mig at fortsætte med. Og med min 'Hverdagsglæder'-skitsebog/artjournal får jeg en ekstra følelse af taknemmelighed og glad energi oveni :-)
Jeg viser nogle af mine sider for juni her :-)
Herudover har jeg fået lavet nogle nye malerier og en ny akvarel/tegning :-)








