Jeg havde egentlig ikke troet, at jeg ville få lavet en 'Maj~Update', men i dag fik jeg lige pludselig energi på det, efter en dag, hvor jeg har slappet af, nydt solen og roen i haven ~ sådan er det ofte, at når man tillader sig selv at slappe af, nyde nuet og lytter indad i sig selv, så er det, at inspirationen kommer snigende :-)
Det her med at nyde nuet, er også noget jeg i stor grad har gjort i Maj måned ~ jeg har været så heldig at være på en længere rejse ~ Roadtrip op gennem Sverige sammen med min far. Det er mange år siden, jeg har været afsted på eventyr i længere tid, men jeg elsker at tage på eventyr og opleve, og jeg har nydt hvert et øjeblik :-)
Og det var fantastisk at slippe alt andet for en stund og bare nyde at være til stede i nuet, dér hvor vi nu befandt os.
Jeg er i gang med at genopfriske nogle af vores oplevelser i min 'Hverdagsglæder' / 'Everydaymagic' artjournal / sketchbook, som du kan se herunder.
Jeg deler også lidt billeder af den smukke svenske natur, som forandrer sig meget fra Syd til Nord. Faktisk var vi helt i Lapland, og oplevede sne i bjergene :-)
Og så lidt nyt fra mine forskellige artjournaler fra hhv. april & maj måned :-)
Maj-hilsner fra Gitte










Ingen kommentarer:
Send en kommentar